home

Pre svega želeo bih da pozdravim sve posetioce moje stranice. Zovem se Vladan i živim u Banja Luci, najljepšem gradu na svetu. Banja Luka je grad kroz koji protiče reka Vrbas, grad lepih parkova, lepih žena, grad sporta, kulture, ...

Dugo sam se bavio spotrom, tačnije rukometom, jednim od sportova po kome moj grad i jeste poznat. U slobodno vreme bavim se muzikom, pisanjem, crtanjem i mnogim drugim aktivnostima... Slusam sve vrste i stilove muzike, mada sam najprivrženiji Rock ´n´ Rollu, jer je to muzika uz koju sam odrastao i koja me pratila kroz život. Obožavam životinje i imam malog kućnog ljubimca, ženku kunića koja se zove Kiki. Dobio sam je za rodjendan i vrlo brzo je stekla moju naklonost, pažnju i ljubav. Kada mi sve krene niz brdo ona je tu da me oraspoloži i nasmije.

To bi bilo predstavljanje u kratkim crtama, a bolje me možete upoznati upavo ovde, na mojoj stranici ;-) ...



poslednjih deset otvaranja stranice

.